Посетители |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Всего материалов в каталоге: 66 Показано материалов: 51-60 |
Страницы: « 1 2 ... 4 5 6 7 » |
Нәрсә ул Туган ил? Ул – синең әтиең, әниең, апаң, энең, сеңлең, әбиең, бабаң. Ул – синең туган, яшәгән йортың, урманың, шәһәрең, авылың. Ул – синең сулаган һаваң, басып йөргән җирең. Безнең барыбыз өчен дә газиз туган илебез – Татарстан Республикасы. Авзалова Гөлнар Мөҗәһит кызы, 2004 нче ел.
|
За мужество и героизм более 200 тысяч уроженцев Татарстана были награждены орденами и медалями, 250 человек удостоены звания Героя Советского Союза, 50 татарстанцев – полные кавалеры ордена Славы. Среди героев - наши земляки: Валиев Акрам Искандерович, Монаков Петр Захарович, Никитин Иван Моисеевич. Они всегда будут в памяти нашей.
|
ЗАВУЧ школы Латыпова Алина Салиховна написала статью к республиканскому семинару «Организация педагогического сопровождения семейного воспитания в условиях воспитательной системы образовательного учреждения». Статья вошла в сборник материалов семинара.
|
Мәктәп директоры Рахманова Альберт Магалим улының ата-аналар җыелышында чыгышы.
|
Авзалова Дания Миңнулла кызы, Азнакай районы Илбәк авылы урта мәктәбенең I категорияле татар теле һәм әдәбияты укытучысының чыгышы.
|
Сабирова Гөлнара Илмас кызы: "Шушы хикәядә авылдашым Әкрәм абый Вәлиев турындагы истәлекләрне уртаклашасы, аның тормышы белән таныштырасы килде".
|
Активность личности в том или ином виде деятельности рассматривается как важнейшая черта человека, способность изменять окружающую действительность, проявление усилия, напряжения умственных сил, как стремление к энергичной деятельности, как преобразование окружающих явлений, процессов, предметов. Обучение – процесс тесного взаимодействия между учителем и учеником. Оно будет эффективно только в том случае, если и учитель, и ученик проявят высокую активность.
|
Асадуллина Гульшат Рафгатовна, учитель начальных классов, выступила на совещании учителей начальных классов районного методического объединения (РМО).
|
Әхтәмова Гөлназ Ринат кызы бу эше белән татар халкының бөек мәгърифәтчесе Каюм Насыйри исемендәге II фәнни-эзләнү укуларында катнашты һәм лауреат булып кайтты.
|
Әхтәмова Гөлназ Ринат кызы бу эше белән татар халкының бөек мәгърифәтчесе Каюм Насыйри исемендәге II фәнни-эзләнү укуларында катнашты һәм лауреат булып кайтты. "Мин Илбәк авылында, заманча җиһазландырылган, зур, мәһаббәт мәктәп бинасында укыйм. Безнең мәктәп тирә як авылларда гына түгел, ә районда тиңдәшсез һәм үзенчәлекле. Мин тарихи үткәнемне белми торып, бүгенге яшәешебезне һәм киләчәгебезне күзаллый алмыйм. Безнең авылга нигез салучы — Ризаэтдин Фәхретдин. Мәктәпсез авыл — киләчәксез авыл. Мәдрәсә ачылгач безнең авыл үскән, зурайган. Безнең әби-бабайларыбыз да үзләренең белемнәрен тирәнәйткәннәр. Буыннан-буынга килгән мәдрәсә безнең көннәрдә шушындый бинага әверелгән. Хәзерге көндә шушындый мәктәптә укуыбыз белән без Риза Фәхретдингә бурычлыбыз".
|
|
|
|